در مرحله سوم از CKD چگونه آهسته آن را پایین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در مرحله سوم از CKD چگونه آهسته آن را پایین

همانطور که همه ما می دانیم بیماری مزمن کلیه باید پنج مرحله و در مجموع، مرحله سوم مرحله بسیار حیاتی است. اگر ما می توانیم این بیماری در این مرحله کنترل، ممکن است پیشرفت تاخیر حتی آن را معکوس می باشد. پس چگونه به آن کم کردن سرعت در این مرحله؟

در پزشکی غربی، Hormonotherapy روش رایج ترین درمان برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری در مرحله 3 است، یک بار آن را کنترل دست دادن، دیالیز توصیه می شود. در واقع، هر دو از این دو روش می تواند کمک تی طولانی طول عمر و بهبود کیفیت زندگی است، اما با توجه به طولانی شرایط استفاده از آنها عوارض بسیاری از القا، برخی از مردم متعهد شده اند به پیدا کردن یک راه طبیعی تر برای جایگزینی آنها.

خوشبختانه، پس از سال ها تحقیق، کارشناسان دریافته اند که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه، علاوه بر این، می تواند بیمار است که در بهبود مرحله دریافت اوایل از آن کمک کند.

برخی از داروها سنتی چینی در بیمارستان ما وجود دارد، همکاری با یکدیگر، آنها می توانند یک اثر بهتر درمانی از سیگنال استفاده می شود دست یابد. در طول درمان، آنها را با هم با توجه به شرایط مختلف ترکیب شده است.

حالا شما می دانید که چینی گیاهان دارویی پزشکی با غرب درمانی مختلف است، می تواند کمک به کاهش سرعت بیماری را، حتی آن را درمان در یکی دیگر از روش های مختلف، که طبیعی تر است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما بهتر است را فکر می کنم از این نوع از روش درمان، آن را برای بیماری خود بهتر است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما.

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD، مرحله سوم CKD، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1529545627